Den som fryser

Jag hör till dem som alltid fryser på stallet, oberoende hur mycket kläder jag har på mig. Därför väntar jag sjukt myket på att det skall bli varmare. Ridning är liksom tusen gånger roligare då det är varmt. Jag hatar att frysa på hästryggen! Jag fattar inte hur vissa kan rida mitt på vintern i typ en ridväst och en fleece, helt sjukt!

Och fastän jag tar på mig tio olika jackor så kommer jag ändå börja frysa, pga tårna. Det börjar med att tårna fryser, och sen efter en stund börjar hela kroppen frysa. Jag rider i tjocka ridskor och inte ens det hjälper! Det finns ju dom som rider i samma stövlar året runt, sjukt!

Finns det någon där ute som känner igen sig?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0