Jag skäms

Ush vad jag skäms! Först lovar jag att det skall bli bättre bloggning, och sen bloggar jag ändå inte. Fy på mig! Jag har varit rätt så upptagen på sistone och sen har jag blivit sjuk, så därför har uppdateringen varit dålig.

Imorgon skall jag kanske åka till stallet och rida, beror på i vilket skick jag är. Och på torsdagen åker jag upp till Kantlax och hälsar på hos Jossan!!! Det kommer bli UNDERBART! Där kan vi i princip rida/vara med hästarna varje dag så då kommer det en massa uppdatering.

Idag och imorgon kommer det ännu vara lite trögt med inlägg, men sen tamme fan kör vi igång på allvar! Tack alla ni fina som årkar läsa vår tråkiga blogg, puss vi hörs inom kort!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jippi!:)

2012-02-21 @ 07:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0